پنجمین رزمایش کمک های مومنانه در قالب پویش «نذر عید قربان» در گلستان برگزار شد

میرقاسم پور از برگزاری پنجمین رزمایش کمک های مومنانه در قالب پویش «نذر عید قربان» از سوی کارگزاران زیارتی گلستان در شهرستان های گنبد کاووس، سیمین شهر و بندرترکمن خبر داد.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به آسیب دیدن برخی از کسب و کارها و بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از هموطنان در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین در جهت تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تأکیدات ریاست سازمان حج و زیارت مبنی بر ادامه کمک مومنانه، کارگزاران زیارتی استان گلستان با لبیک به فرمان مقتدای خویش اقدام به برگزاری مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه در قالب پویش «نذر عید قربان» در شهرستان های استان کردند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: این پویش که به مناسبت عید سعید قربان برگزار شد، تعداد 4 رأس گاو و 43 رأس گوسفند به ارزش 2 میلیارد و 300 میلیون ریال تهیه و در شهرستان های گنبد کاووس، سیمین شهر و بندرترکمن ذبح و با همکاری کارگزاران زیارتی استان بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان خدمت به مردم را وظیفه خود دانسته و تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهند بود.

 

میرقاسم پور خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به همت کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری مدیریت حج و زیارت استان 5 رزمایش برگزار شد که در رزمایش اول 72 بسته به ارزش 25 میلیون تومان، در رزمایش دوم 200 بسته به ارزش 50 میلیون تومان، در رزمایش سوم 300 بسته به ارزش 120 میلیون تومان و در رزمایش چهارم 30 بسته به ارزش 9 میلیون تومان توزیع شد.

 

 

کد خبر 1078350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha