نباید  از کارگری که ۶ ماه حقوق نگرفته انتظار کار داشته باشیم

حسینی گفت: ادغام غیرکارشناسی آبفای روستایی و شهری باعث شد که کارگران بیش از ۶ ماه حقوق دریافت نکنند، با این اوصاف نباید از این کارگران انتظار کار داشته باشیم، بنابراین ضرورت دارد تصمیمات جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید کریم حسینی» امروز (شنبه 2 مرداد) در جلسه مشترک ستاد بحران، تنش آبی و موضوعات کشاورزی استان خوزستان اظهار کرد: در خوصوص صورت مسئله خوزستان باید عنوان کنیم خوزستان ثروتمند است اما در فقر نگهداشته می شود.

 

نماینده مردم اهواز، کارون باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: این خون دل‌ها خوردن مربوط به امروز یا دیروز نیست، ما از ابتدای مجلس دوازدهم بیشترین جلسات را با وزیر نیرو برگزار کردیم، این خون دل‌ها از این است که تنش آبی در خوزستان بیش از 30 سال سابقه دارد و فکری به حال آن نشد.

 

وی اضافه کرد: مشکل ما با انتقال آب است، هنگامی که رئیس سازمان محیط زیست عنوان کرد استان اصفهان نه برای شرب و نه برای مصارف کشاورزی نیازمند آب نیست با این حال آن خوش رقصی در کنار زاینده رود نمک بر زخم مردم رنج دیده خوزستان پاشید و این تنش را بیشتر کرد.

 

حسینی با بیان اینکه انتظار داریم طرح غدیر هرچه سریع‌تر باید تکمیل شود تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی خسارات کشاورزان از سیل 98 تاکنون پرداخت نشده است و انتظار داریم برای بازپرداخت وام ها مهلتی کافی به کشاورزان داده شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: ادغام غیرکارشناسی آبفای روستایی و شهری باعث شد که کارگران بیش از 6ماه حقوق دریافت نکنند؛ ؛یا از کارگری که بیش از 6ماه حقوق دریافت نکرده است انتظار کار داریم، بنابراین ضرورت دارد تصمیمات جدی گرفته شود.

 

کد خبر 1078418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha