هرگونه افزایش قیمت نان تخلف است

لقمانی مقدم گفت: هیچ مصوبه ای در رابطه با افزایش قیمت نان در آستارا ابلاغ نشده و هرگونه افزایش قیمت تخلف بوده و برخورد قانونی با متخلفین صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«کامبیز لقمانی مقدم» در جلسه کمیته برنامه ریزی که در محل سالن اجتماعات شماره ۲ فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۵۴۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه در این مدت ۱۰۲ فقره پرونده برای متخلفین صادر شده است، افزود: ارزش ریالی پرونده ها ۲ میلیارد و ۸۸۱ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۹۵۰ ریال است.

 

وی از عملکرد مجمع امور صنفی در خصوص ستاد تنظیم بازار به شدت انتقاد کرد و گفت: مجمع امور صنفی باید به وظایف قانونی خود عمل کرده و برای تسهیل در مشکلات مردم تدابیر لازم را بیاندیشد.

 

لقمانی مقدم با بیان اینکه هیچ نانوایی بدون اطلاع رسانی و رعایت جداول مشخص شده به طور خودسرانه حق تعطیلی ندارد، افزود: با اشخاصی که به طور خودسرانه نانوایی های خود را تعطیل کنند طبق قانون برخورد می شود.

 

معاون فرماندار بندر آستارا با اشاره به اینکه عرضه مرغ باید همواره با تقاضای مردم همخوانی داشته باشد، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل انجام داده ایم.

 

وی به کمبود عرضه فولاد و سیمان در آستارا اشاره کرد و افزود: طبق بررسی های انجام شده احتمالا تا پایان مرداد این وضعیت ادامه داشته باشد.

 

لقمانی مقدم گفت: با بررسی های لازم و اقدامات انجام شده تلاشیم این مشکل برطرف شود.

 

معاون فرماندار بندر آستارا در مورد شایعات افزایش قیمت نان در شهرستان اظهارکرد: هیچ مصوبه ای در رابطه با افزایش قیمت نان در آستارا ابلاغ نشده و هرگونه افزایش قیمت تخلف بوده و برخورد قانونی با متخلفین صورت می گیرد.

کد خبر 1078460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha