انجام ۲۶ عملیات آتش نشانی جهرم در پی بارندگی سیل آسا

عشایری گفت: در پی طوفان و بارندگی شدید امروز عصر، طی تماس های مکرر مردمی، مجموعا ۲۶ عملیات از سه ایستگاه، توسط اکیپ های سازمان آتش نشانی جهرم صورت پذیرفته و همچنان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محسن عشایری»، امروز (شنبه ۲ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: از ساعتی پیش وزش باد شدید، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی مناطق جهرم آغاز شده است.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی جهرم افزود: برخی از خیابان‌های جهرم، در پی بارش شدید باران تابستانه دچار آبگرفتگی شدند.

 

وی بیان کرد: در پی طوفان و بارندگی شدید امروز عصر، طی تماس های مکرر مردمی، مجموعا ۲۶ عملیات از سه ایستگاه، توسط اکیپ های سازمان آتش نشانی جهرم صورت پذیرفته و همچنان در حال انجام است. 

 

عشایری عنوان کرد: شهروندان در زمان بحران ضمن حفظ خونسردی حتی الامکان از منازل خود خارج نشوید و در صورت بروز حادثه بلافاصله با شمارهء ۱۲۵ تماس بگیرید.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام هواشناسی فارس، برای امروز و فردا در آسمان استان شاهد رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد شدید موقتی و تگرگ هستیم.

 

به گزارش شبستان، شهرداری جهرم نیز اعلام کرده در راستای مقابله با سیلاب های فصلی و دفع آب های سطحی کانال دفع آبهای سطحی بلوار «انقلاب» در میدان «نبوت» شهر جهرم در حال احداث است.

 

با ایجاد این کانال عرضی برای دفع آب های سطحی شهروندان دیگر پس از سال‌های دراز در این نقطه شاهد جمع‌آوری آب در بارندگی ها نیستند.

 

این پروژه از امروز صبح آغاز شده است و تا ۱۰ روز دیگر به اتمام می رسد.

 

شهرداری جهرم از شهروندان خواسته در صورت از مسیر جایگزین استفاده کنند یا با احتیاط از این مسیر عبور کنند.

 

 

کد خبر 1078503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha