تاکنون ۵۳۰ هزار نفر در خوزستان واکسن تزریق کرده‌اند

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تاکنون ۵۳۰ هزار نفر در استان واکسن تزريق کرده‌اند گفت: افراد دارای شرايط سنی به سرعت در مراکزی که شبکه بهداشت و درمان مشخص کرده است حضور پيدا کرده واکسن دريافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سليمانی دشتکی» عصر امروز (شنبه 2 مرداد) در نشست ستاد استانی مديريت بيماری کرونا که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: گزارشی در ارتباط با واکسيناسيون کرونا داشتيم که بر اين اساس تاکنون 530 هزار نفر در استان واکسن تزريق کرده‌اند. 

 

استاندار خوزستان افزود: جهت واکسيناسيون افراد در کشور گروه‌های هدف مشخص شده‌اند با اين وجود در برخی از استان‌های مرزی از جمله خوزستان تا 50 سال را برای تزريق واکسن لحاظ کرده‌اند و از 50 سال به بالا امکان تزريق واکسن دارند. 

 

وی اضافه کرد: متاسفانه در رده سنی 55 تا 60 سال 36 درصد و در رده سنی 50 تا 55 سال 23 درصد مراجعه شده که اين ميزان کم است و تقاضا می کنم افراد دارای شرايط سنی به سرعت در مراکزی که شبکه بهداشت و درمان مشخص کرده است حضور پيدا کرده واکسن دريافت کنند.

 

سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: کسی که واکسن را تزريق کند قطعا ايمنی بسيار بالاتری خواهد داشت البته بايد باز هم پروتکل ها رعايت شود.

 

وی تصريح کرد: امروز نيز وزير بهداشت اعلام کرد از فردا افراد با رده سنی 48 سال به بالا در استان خوزستان می‌توانند مراجعه کنند و واکسن بزنند و خوشبختانه واکسن به اندازه کافی داريم و مراکز متعدد برای تزريق آماده کرده‌ایم. 

 

استاندار خوزستان تاکيد کرد: از رسانه ها و صدا و سيما، شهرداری ها، دستگاه های دولتی، سمن ها و فعالان مجازی می‌خواهیم جهت تشويق مردم به رعايت پروتکل ها به صورت جدی ورود کنند تا گرفتار موج پنجم کرونا نشويم.

 

وی یاد آور شد: انجام هرگونه برنامه ای که مستلزم تشکيل اجتماعات باشد همچون برگزاری کنکورهای مختلف بايد با مجوز علوم پزشکی باشد.

 

کد خبر 1078504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha