لزوم اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها برای تامین زیرساخت‌های زندگی شهری در جلیل‌آباد

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امکانات محدود شهر جلیل‌آباد، گفت: همه دستگاه‌ها باید در جهت تامین زیرساخت‌های مطلوب زندگی در این شهر تازه تاسیس تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقاء روستای جلیل‌آباد به شهر یکی از مطالبات زمین‌مانده و به‌حق مردم بود که با پیگیری مسئولان به نتیجه رسید و امیدوارم با این ارتقاء، زمینه‌ خدمت‌رسانی بیشتر به مردم منطقه فراهم شود.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به محدودیت امکانات رفاهی و خدماتی در جلیل‌آباد، گفت: همه دستگاه‌ها باید در جهت توسعه خدمات شهری، گسترش فضاهای فرهنگی و ورزشی، احداث درمانگاه و خانه بهداشت آبرومند و مجهز به امکانات با خدمات شبانه‌روزی، کار و تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: استقرار نمایندگی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی، استقرار نهادهای نظامی و انتظامی، توسعه کتابخانه عمومی، اصلاح معابر و بهسازی داخل شهر جلیل‌آباد، به‌خصوص اصلاح تقاطع ورودی جاده اصلی پیشوا-شریف آباد از دیگر اقدامات مهمی است که باید به‌عنوان مطالبه به‌حق مردم از سوی مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 1078512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha