طبخ و توزیع ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان گلستان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با همکاری خیران، موسسات، هیئت های مذهبی و ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) در روز عید غدیر ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می شود.

حجت الاسلام «روح الله سیلمانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت گفت: امسال نیز مثل سال های گذشته در سطح امامزادگان، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه ویژه برنامه های متنوعی در زمینه فرهنگی، قرآنی و اجتماعی در این ایام در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بابیان اینکه تمامی مراکز افق در سطح امامزادگان، هیئت های امنا و خدام اوقاف و امور خیریه آماده برگزاری برنامه هایی دهه ولایت و امامت هستند، ادامه داد: توزیع غذای گرم بین نیازمندان در عید غدیر از برنامه های ویژه ای است که در این ایام پیگیری می کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با همکاری خیران، موسسات، هیئت های مذهبی و ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) در روز عید غدیر 260 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می شود.

 

وی افزود: طبخ و توزیع این بسته های غذایی گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت بیرون بر انجام می شود و اکثر این نیازمندان توسط خیران و برخی از موسسات خیریه و هیئت های مذهبی که امسال به کمک ما آمدند شناسایی شدند و جلسات هماهنگی نیز در این خصوص برگزار شده است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در زمینه طبخ و توزیع غذای گرم ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) در استان گلستان نیز با ما همکاری می کنند و تحت تبرکات علوی این اطعام بین نیازمندان توزیع می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: با شعار «هر خانه یک نیازمند با یک پرس غذا» در روز عید غدیر طبخ و توزیع غذای گرم را پیگیری می کنیم.

کد خبر 1078577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha