آغاز بررسی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز بررسی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (۳ مرداد ماه) در نشست مسئولین کمیته های تخصصی نقشه مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد، اظهار کرد: همه ساز و کارهای اجرایی این طرح در قالب آئین نامه ابلاغی شورای عالی انقلاب فرهنگی و ماموریت و وظایف کمیته های پنج گانه تخصصی مشخص شده است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بررسی دیدگاه‌های نخبگان و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی استان از جریان‌های گوناگون اندیشه‌ای، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و با ارائه راهبردهای لازم این نقشه تدوین خواهد شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با مهم برشمردن اهمیت برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان، گفت: آنچه مسلم است ما در سطح استان نقشه مهندسی فرهنگ نداریم و این یک خلاء فرهنگی بوده که باید با حساسیت و دقت نظر کافی به این موضوع نگاه کنیم.

 

گفتنی است در این نشست، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل تلبلیغات اسلامی استان، مدیرکل امور بانوان استانداری به عنوان مسئول کمیته های تخصصی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان حضور داشتنند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبر 1078628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha