سومین دوره تربیت مربی کودک «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری سومین دوره تربیت مربی کودک «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» ویژه فعالان کانون های مساجد همزمان با دهه ولایت و امامت در مهدیه اردبیل خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سومین دوره تربیت مربی کودک «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» ویژه فعالان کانون های مساجد همزمان با دهه ولایت و امامت در مهدیه اردبیل برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این دوره آموزشی به صورت مقدماتی و تکمیلی و از سری برنامه های طرح کوثر رسالت هست که به صورت مجازی و حضوری برپا شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: نماز شیرین، تربیت بدون تنبیه و حفظ قرآن کریم با بازی از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است که با حضور استاد مهدی فاضلی از اساتید برجسته قم اجرا می شود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: این دوره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (ع) استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: استقبال از این دوره آموزشی همیشه بسیار خوب بوده و تاکنون بازتاب این دوره آموزشی زمینه حضور بیشتر مادران فعال در کانون های مساجد را فراهم کرده است.

 

وی اضافه کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این دوره به صورت حضوری و مجازی برگزار شد تا افراد بیشتر از این آموزش بهره مند شوند.

 

کد خبر 1078644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha