ارائه وام وام یکصد میلیون تومانی به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس

کشفی نژاد گفت: بهزیستی فارس وام یکصد میلیون تومانی برای اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت پوشش در نظر می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (یکشنبه 3 مرداد) از پرداخت وام قرض الحسنه برای اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: مبلغ این وام برای امسال یکصد میلیون تومان در نظر گرفته شده که پیش از این 50 میلیون تومان بود.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: بیش از ۳۰ هزار پرونده امور اجتماعی در بهزیستی فارس وجود دارد که ۱۴ هزار و ۸۰۰  مورد به زنان سرپرست خانواده تعلق دارد.

وی اضافه کرد: بهزیستی فارس برای زنان سرپرست خانواده تحت پوشش خود برنامه های حمایتی متعددی مانند پرداخت مستمری و وام اشتغال تا پرداخت شهریه فرزندان دارد.

کشفی نژاد  با اشاره به روند پرداخت تسهیلات اشتغال به زنان سرپرست تحت پوشش بیان کرد: این که تسهیلات با ارائه مدرک شغلی یا فنی حرفه ‌ای و مجوز کسب و کار واریز می ‌شود که البته ابلاغیه پرداخت وام هنوز ارسال نشده و برای اجرایی شدن باید از سوی بانک مرکزی ارسال شود.

وی تاکید کرد: این وام با اولویت زنان سرپرست خانوار تحت پوشش برای راه اندازی شغل به کارفرمایانی که بتوانند برای زنان سرپرست خانوار یا گروه هدف سازمان بهزیستی شغل ایجاد کنند نیز تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 1078662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha