فرمانداری ویژه دهلران هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور  افتتاح می شود

فرماندار شهرستان دهلران گفت: هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور، مسئولان استانی و اعضای شورای اداری، فرماندار ویژه دهلران افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، «مجید عسگری» در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران، اظهار کرد: علی رغم وجود مشکلاتی که در راستای تصویب فرمانداری ویژه بود ولی با پیگیری مسئولان استانی، خواسته به حق مردم دهلران در هئیت دولت به تصویب رسید.


 وی تصریح کرد: تصویب فرمانداری ویژه را می توان یک حرکت رو به جلو برای توسعه شهرستان دهلران تلقی کرد.


فرماندار دهلران گفت: با توجه به اینکه هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مقامات استانی، فرمانداری ویژه افتتاح می شود چندین کمیته برای برنامه ریزی لازم با محوریت معاون برنامه ریزی فرمانداری تشکیل شده است.


وی گفت: همه دستگاه های شهرستان باید همکاری لازم جهت باشکوه برگزار کردن این رویداد مهم با کمیته های تشکیل شده، داشته باشند.


فرماندار شهرستان دهلران افزود: آذرماه سال جاری، کنگره سه هزار شهید استان برگزار می‌شود  و کمیته شهرستانی آن فرمانده سپاه دهلران است، لذا همه دستگاهها باید همکاری لازم را جهت برگزاری باشکوه این مراسم با دبیرخانه شهرستان داشته باشند.


وی ادامه داد: طرح تفصیلی شهر دهلران در دست تهیه است و  همه ادارات و نهادها که نیازمند زمین و محیط اداری حداقل برای ۵۰ سال آینده هستند باید درخواست نیازمندی خود را به شهرداری دهلران ارسال کنند تا نیازمندی های اداری در این طرح لحاظ شود.

 

عسگری یادآور شد: درآخرین روزهای دولت تدبیر و امید هستیم، کمبودهایی در این دولت در واقع وجود داشت که ناشی از تحریم ها و مشکلاتی بود که در مسیر کار دولت بود.


وی گفت: در ۸ سال گذشته دولت تدبیر و امید علی رغم  خشکسالی‌ها، تحریم‌ها، کرونا، سیل و مشکلات دیگر خدمات ارزشمندی همچون گازرسانی، بهداشت و کشاورزی در منطقه انجام داده که بی‌نظیر است.


فرماندار دهلران افزود: مدیران باید پیگیر مطالبات مردم در سطح استان استان باشند و نباید تنها به منابع کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اعتبارات تکیه کنند و برای جذب اعتبارات بیشتر با مدیران کل و دستگاه‌های خود در سطح کلان رایزنی لازم را داشته باشند.


وی  تصریح کرد: بحث واکسیناسیون در شهرستان به خوبی در حال انجام است و باید اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد تا مردم در مقابل این ویروس واکسینه شوند.


عسگری گفت: بعد از گذشت دو سال از عدم تشکیل کلاس های مدارس به خاطر کرونا در سال جدید شاهد بازگشایی مدارس هستیم، ادارات  با همکاری لازم را با آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند و بر اساس وعده وزارت بهداشت، فرهنگیان قبل از شروع مدرس و واکسینه خواهد شد.


 فرماندار دهلران بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، شاهد کاهش منابع آب زیرزمینی در شهرستان هستیم و مردم و دستگاه‌ها در رعایت الگوی مصرف در برق و آب  در دستور کار داشته باشند.


عسگری خاطرنشان کرد:  جهاد کشاورزی از الان بذر مورد نیاز کشاورزان شهرستان را تهیه کند تا همانند  سال گذشته کشاورزان با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 1078681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha