توزیع ۲ هزار بسته گوشت بین نیازمندان از محل موقوفات خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از توزیع ۲ هزار و ۱۹۵ بسته گوشت به ارزش ۲۰۶ میلیون تومان در روز عیدسعید قربان از محل موقوفات مرتبط بین نیازمندان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حسین رحیمی» امروز (3 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز عیدسعید قربان از محل نیات موقوفات مرتبط 2هزار و 195 بسته گوشت بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برای تهیه و توزیع این تعداد بسته گوشت اعتباری بالغ بر 206 میلیون تومان در تعدادی از شهرستان های استان بر اساس نیات واقفان هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: در شهرستان های سرایان 25 بسته گوشت به ارزش 25 میلیون ریال، طبس 200 بسته گوشت به ارزش 170 میلیون ریال و  فردوس 300 بسته گوشت به ارزش 170 میلیون ریال و خضری یک هزار و 700 به ارزش 170 میلیون تومان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام رحیمی در پایان با بیان اینکه 26 موقوفه مرتبط با روز عیدسعید قربان در خراسان جنوبی به ثبت رسیده است، گفت: در روز عیدسعید قربان سال گذشته یک هزار و 700  بسته گوشت به ارزش ۱۷۸ میلیون تومان از محل موقوفات مرتبط بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

کد خبر 1078717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha