مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی نمایشنامه نویسی «پارس» تا اواخر مرداد است

مرامی گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی «پارس» تا ۳۰ مرداد و شرکت برای عموم در این جشنواره آزاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی»، امروز (یکشنبه 3 مرداد) با اشاره به اعلام فراخوان چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی «پارس» در جمع خبرنگاران گفت: شرکت برای عموم در این جشنواره آزاد است و آثار تالیفی متناسب با رده سنی بزرگسال در جشنواره پذیرفته خواهند شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: آثار ارسالی نباید تاکنون در هیچ منبعی چاپ و یا در هیچ سطحی اجرا شده باشد.

وی اضافه کرد: انجمن هنرهای نمایشی استان فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با هدف ارتقای سطح کیفی نویسندگان بومی و تولید و دستیابی به متون جدید چهارمین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی «پارس» را برگزار می کند.

مرامی با اشاره به اینکه این جشنواره در چهارمین دوره برگزاری میزبان تمامی علاقمندان نمایشنامه نویسی استان فارس خواهد بود، بیان کرد: موضوع متون ارسالی آزاد است و محدودیتی وجود ندارد اما نمایشنامه هایی که از مضامین بومی، محلی و ملی بهره برده باشند در اولویت قرار خواهند گرفت و هر نویسنده می تواند 2 اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.

وی ادامه داد: نویسندگان باید آثار خود را در محیط word و با فونت B nazanin سایز 14 و محیط pdf و به همراه فرم ثبت نام با ذکر مشخصات نویسنده به شماره واتساپ ۰۹۰۳۱۷۹۴۶۶۵ ارسال  کنند.

مرامی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار متون نمایشی حداکثر تا 30 مرداد است و آرای نهایی 15 مهر اعلام خواهد شد و جوایز نفر اول تا سوم شامل لوح سپاس، تندیس و جایزه نقدی است و به نفر چهارم تا دهم نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1078738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha