ارائه مدارک کاغذی به بیمه های تکمیلی دیگر نیاز نیست

جعفری گفت: وب سرویس های سازمان های بیمه گرپایه برای بهره برداری در اختیار شرکت های بیمه تکمیلی قرار گرفته و این شرکت ها می توانند از پنل های مربوطه نسبت به استعلام نسخ الکترونیک اقدام نمایند.

«فریده جعفری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: در دو سال اخیر با شیوع بیماری واگیردار کرونا  نگرانی استفاده از دفترچه های کاغذی بیمه قوت بیشتری گرفت و طرح الکترونیکی نمودن نسخه نویسی با سرعت بیشتری اجرا شد.

 مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی افزود: نحوه خدمات رسانی به بیمه شدگان در کلیه مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد به دقت برنامه ریزی شد و سامانه تجویز نسخه الکترونیک در اختیار همه ارائه دهندگان خدمات درمانی و بیمه های تکمیلی قرار گرفت تا با حذف دفترچه های کاغذی هیچ گونه اختلالی در روند خدمات رسانی به بیمه شدگان  به وجود نیاید.

 

وی ادامه داد:  با ایجاد هماهنگی و تعامل منطقی بین سازمان های بیمه گرپایه و شرکت های ارائه دهنده بیمه تکمیلی ، امکان اتصال این شرکتهای بیمه ای  به سامانه های نسخه الکترونیک در جهت تحقق کامل نسخه نویسی الکترونیک و احقاق حقوق بیمه شدگان ، فراهم شده است.

 

این مسئول بیان کرد: بر حسب اعلام بیمه مرکزی، وب سرویس های سازمان های بیمه گرپایه برای بهره برداری در اختیار شرکت های بیمه تکمیلی قرار گرفته و این شرکت ها می توانند از پنل های مربوطه نسبت  به استعلام نسخ الکترونیک اقدام نمایند.

 

جعفری اظهار کرد: الکترونیکی نمودن فرآیندها موجب تسهیل کارها و افزایش سرعت خدمت رسانی مراکز درمانی به مردم می‌شود و منفعت همگان را در بردارد. این فرایند در راستای آسایش بیمه شدگان می باشد و هیچ گونه خللی در روند اجرای این کار قابل قبول نیست و مردم برای دریافت هزینه های خود از بیمه های تکمیلی به هیچ مدرک کاغذی نیازی ندارند.

کد خبر 1078783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha