بازرسی مستمر برای اطمینان از اجرای پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تبعات کرونا ادامه دارد

صفایی نیا بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای کاهش بیماری کرونا در شرایط خاص کنونی تاکید کرد و گفت: بازرسی و نظارت مستمر برای اطمینان از اجرای پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تبعات این بیماری همچنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «آذر صفایی نیا» امروز (۳ مرداد ماه) در بازدید سرزده از تعدادی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از نظارت ها و بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی و وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌ها بر لزوم اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از سوی ستادهای شهرستانی تاکید کرد.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: با اینکه متاسفانه روند شیوع و ابتلا به بیماری کرونا به شدت صعودی شدهف اتخاذ تدابیر ویژه برای کنترل و کاهش بیماری و تبعات آن ضروری است.
 

وی تصریح کرد: نظارت مستمر و بازرسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه شهرستان ها توسط کمیته بازرسی متشکل از نمایندگان فرماندار، نیروی انتظامی، سازمان صنعت و معدن، تعزیرات، بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در دستور کار فرمانداران است.
 

صفایی نیا ادامه داد: بازرسی ها سرزده و نامحسوس بوده و از نزدیک در جریان نحوه اجرای مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا توسط مسئولان و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان، مراجعین و مردم می باشد.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: استاندار بر نظارت ها، بازرسی ها، کنترل ها و تلاش همگانی و مستمر در راستای صیانت از جان و سلامت مردم تاکید دارد و با جدیت از همه مسئولین خواسته که تمام ظرفیت ها به کار بسته شود تا رعایت پروتکل های بهداشتی به بالای ۹۰ درصد برسد. 
 

وی ضمن تشکر از تلاش مجموعه عوامل نیروی انتظامی، پلیس راه و دست اندرکاران ستاد استانی کرونا، گفت: علی رغم اینکه سختی های مردم را درک می کنیم، اما در جهت حفظ سلامت و جان آنان ناچار به اعمال محدودیت های کرونایی هستیم و در این مسیر لازم است مردم بیشتر همکاری نمایند.
 

صفایی نیا با بیان اینکه، قطعا کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد و تنها به چند تذکر و توبیخ خلاصه نمی‌ شود، عنوان کرد: در شهرستان ها هم از فرمانداران خواسته شده از هرگونه اقدام خارج از شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی ممانعت شود.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد باررسی و نظارت ها را امری ضروری و اثرگذار در کنترل شیوع کرونا دانست و افزود: کنترل ها و بازرسی ها باید علاوه در دستگاه های و نهادهای دولتی در بخش‌های تولیدی، عمرانی، صنفی، آموزشی، خدماتی در سطح همه شهرستان‌ها با جدیت اجرا شود. 
 

وی موج کنونی کرونا را خطرناک ترین دانست و تاکید کرد: در پیک سوم قرار گرفته ایم و باید تلاش کنیم ظرف ۲ تا ۳سه هفته پیش رو از این بحران خطرناک خارج شویم و برای این مهم، نیازمند نظارت بر اجرای دقیق و کامل مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا توسط مسئولان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مردم هستیم.
 

صفایی نیا به رعایت فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: فرمانداران بازدید از مجموعه های درمانی و تقدیر از زحمات و تلاش های کادر درمان را به صورت مستمر در دستور کار قرار دهند.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شد و گفت: تمام تلاش ما برای سلامتی مردم بوده و می طلبد که مردم عزیر استان بیشتر با حضور نیافتن در اجتماعات، عدم شب نشینی و دورهمی های خانوادگی به سلامت خود و خانواده کمک کنند.

کد خبر 1078786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha