توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی، سلامت و آموزشی در بهمئی

از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۰ هزار بسته آموزشی، معیشتی و سلامت به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در بهمئی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، معاون اجتماعی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۰ هزار بسته آموزشی، معیشتی و سلامت به همت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بین نیازمندان، آسیب دیدگان از کرونا و سایر صنوف در بهمئی توزیع شد.

 

«ابوذر صنایی نیا» تصریح کرد:  این رزمایش‌ها با عنوان احسان غدیر، مشق احسان، احسان سلامت و احسان همدلی با ارائه بسته‌های مختلف آموزشی از جمله انواع لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان محروم، بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی، بهداشتی از قبیل؛ مواد ضدعفونی کننده، انواع شوینده، ماسک و دستکش توزیع شد.

 


وی از برگزاری ششمین مرحله رزمایش احسان در قالب ارائه خدمات مختلف به حوزه‌های شهری و روستائی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: تا هفته آینده و به مناسبت گرامیداشت عید غدیرخم و حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، بیش از ۴۰ هزار پُرس غذای گرم با مشارکت هیئت‌ های مذهبی، کانون های فرهنگی، هنری مساجد، موکب‌های اربعین، گرو‌های جهادی و تشکل‌های مردمی به مردم استان ارائه خواهد شد.

 



صنایی نیا با بیان اینکه امروز بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی و آموزشی بین گروه‌های آسیب پذیر شهرستان بهمئی توزیع شد، خاطر نشان کرد: این بسته‌های معیشتی هر کدام به مبلغ ۴ میلیون ریال است که در مجموع برای تهیه آنها یک میلیارد و دویست میلیون ریال هزینه شده است.
 

کد خبر 1078788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha