حضور در مساجد و نماز جمعه باعث مسئولیت پذیری و توسعه فرهنگی می شود

کریمی نژاد با بیان اینکه حضور در مساجد و نماز جمعه می تواند باعث مسئولیت پذیری و توسعه فرهنگی شود، گفت: به عنوان مثال در روستای تل مرغ دهنو جوانی با امکانات کم در حیاط مسجد به آموزش بوکس می پردازد که قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «دارا کریمی نژاد» ظهر امروز (۳ مرداد ماه) در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: اعتماد سازی، انسجام و مشارکت از کارکردهای نماز جمعه است که می تواند به توسعه جامعه در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کمک کند.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه حضور در مساجد و نماز جمعه می تواند باعث مسئولیت پذیری و توسعه فرهنگی شود، اظهار کرد: به عنوان مثال در روستای تل مرغ دهنو جوانی با امکانات کم در حیاط مسجد به آموزش بوکس می پردازد که قابل تحسین است.

 

وی با اشاره به مشخص نبودن الگوی فرهنگی در کشور، افزود: همه ادارات باید کار فرهنگی انجام دهند، از جمله اداره گاز، امور آب، مالیات، پتروشیمی، اداره راه ... نباید گمان کنند وظیفه فرهنگی ندارند.

 

کریمی نژاد با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی می تواند اثرگذار باشد، ادامه داد: وقتی فرهنگ نهادینه شود سایر مشکلات از جمله معارضات پروژه ها، آسیب های اجتماعی و ... نیز حل می شود.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با گلایه از عدم حضور برخی مدیران در این شورا، اظهار کرد: از برخی ادارات قطع امید کردیم و این موضوع ربطی به بودجه کم ندارد.

 

وی سایر ادارات به ویژه اداره گاز، مالیات و آب منطقه ای را موظف به همکاری با امام جمعه و کارهای فرهنگی کرد و یادآور شد: همه ادارات باید کار فرهنگی انجام دهند نه اینکه فقط گلوی شهرداری با این همه مشکلات را بفشاریم.

 

کریمی نژاد ضمن اشاره به خدمات خوب شهردار کنونی دهدشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم شورای شهر جدید هم شهردار توسعه محوری انتخاب کنند.

کد خبر 1078796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha