افزایش تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان های البرز

فردی با اشاره به اهمیت رعایت بیشتر و دقیق تر قوانین پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در البرز گفت: متأسفانه شاهد افزایش تعداد بستری شدگان ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان های سطح استان البرز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نورمحمد فردی» در جمع خبرنگاران با هشدار نسبت به افزایش تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان های البرز گفت: متأسفانه شاهد رشد و افزایش بیش از ۲ برابری بیماران کرونایی در البرز هستیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: از ابتدای تیرماه سال جاری تا کنون تعداد بیماران بستری شده به یکهزار و ۸۱ نفر رسیده است که این رقم نسبت به ماه های گذشته افزایش ۲ برابر دارد.

 

وی با اشاره به ضرورت اجرای دقیق قوانین بهداشتی و ایمنی بیان کرد: همچنین تعداد جانباختگان نیز از ابتدای تیرماه تا کنون با روند ۵ برابر روبه رو هستیم.

 

۱۹ مرکز تزریق واکسن کرونا در البرز فعالیت دارند 

 

وی از واکسیناسیون ۱۳ هزار دز طی یک روز در استان البرز خبر داد و اظهار کرد: روند واکسیناسیون کرونا نیز در استان با توجه به برپایی ۱۹ مرکز همچنان با جدیت در حال انجام است و تا به امروز ۳۸۵ هزار و ۹۴۶ دز واکسن تزریق شده است. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: به منظور افزایش و رشد جریان تزریق واکسن کرونا به زودی ۵ مرکز دیگر تزریق واکسن اضافه می گردد. 

 

 

 

کد خبر 1078812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha