توسعه و تجهیز کتابخانه های کانون های فهما جوانان را جذب مساجد می کند

يزدانی چم حيدری بابیان اینکه توسعه و تجهیز کتابخانه های کانون های فهما نسل جوانان را جذب مساجد می کند گفت: تامین کتاب های مورد نظر جوانان در کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز کمک می کند.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: توسعه و تجهیز کتابخانه های کانون های فهما جوانان را جذب مساجد می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: تامین کتاب های مورد نظر جوانان در کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز کمک می کند.

 

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کتاب های درخواستی بین اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: همچنین برای برگزاری طرح تلاوت نور، کلاس‌های اوقات فراغت و کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم تعدادی کتاب قرآن مجید در تحویل کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر شد.

 

يزدانی چم حيدری تصریح کرد: توسعه و تجهیز کانون های مساجد را یک ضرورت دانست و گفت: توزیع این کتاب ها در راستای ترویج و تقویت فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در سطح جامعه و بهره مندی اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان، با اشاره به موضوع کتاب های توزیع شده، عنوان کرد: این تعداد کتاب با موضوعات کلیات، فلسفه، روان‌شناسی، دین، علوم اجتماعی، علوم خالص، علوم عملی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و کودک و نوجوان توزیع شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ذکر کرد: کانون‌های مساجد، ظرفیت‌های بالقوه ای در راستای تقویت و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند و توجه و تجهیز کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه در روستاها موجب افزایش فضای مطالعه و بالابردن دانش افراد می‌شود.

 

کد خبر 1078813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha