گره گشایی از محرومان و تبیین معنای ولایت و امامت محور برنامه های عید غدیر است

حجت الاسلام شکری با تبریک ایام دهه ولایت و امامت گفت: گره گشایی از محرومان و تبیین معنای ولایت و امامت محور برنامه های عید غدیر است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان ایام دهه ولایت و ولایت گفت: گره گشایی از محرومان و تبیین معنای ولایت و امامت محور برنامه های عید غدیر است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: توجه و رسیدگی به مستضعفان در قالب طرح مواسات و همدلی با توجه به شرایط کرونا مورد توجه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گرفت و امروز در جریان عید غیر بار دیگر این همدلی و مواسات با هدف گره گشایی از محرومان به عنوان شاخص برنامه های کانون های مساجد است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین دهه ولایت و امامت بیان کرد: واقعه غدیر خم به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ اسلام است که اهمیت تبیین آن یکی از برنامه های فعالان مسجدی است.

 

وی اظهار کرد: مساجد شاخص استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری نیز نسبت به برپایی آئین جشن و شادی به مناسبت عید سعید غدیر خم اهتمام ویژه ای دارند. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام فرخنده دهه ولایت و امامت جشن های خیابانی و کاروان های شادی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز اجرا می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1078815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha