غدیرانه حرف آورد آوردگاه سخن با هدف تعظیم و بزرگداشت غدیر و انتقال پیام آن

غدیرانه حرفآورد به عنوان آوردگاه سخن با هدف تعظیم و بزرگداشت غدیر و انتقال پیام آن آغاز به کار کرد تا بار دیگر تبلوری از حقایق اسلام مبین باشد.

خبرگزاری شبستان - البرز: آوردگاه سخن در قالب طرحی با هدف حرف آورد مدت زمانی است که در عرصه فضای مجازی فرصتی از زیست و رقابت مومنانه را فراهم آورده است. 

 

و اینک؛ غدیرانه حرفآورد به عنوان آوردگاه سخن با هدف تعظیم و بزرگداشت غدیر و انتقال پیام آن آغاز به کار کرد تا بار دیگر تبلوری از حقایق اسلام مبین باشد. 

 

حرفآورد جهادی از جنس سخن است که با حضور گروه های سنی مختلف آحاد جامعه محقق می شود و به دنبال خود بسیاری از مسائل مهم و محوری جامعه را مورد توجه قرار می دهد. 

 

 

علاقمندان به منظور شرکت در این طرح فرهنگی می توانند در موضوعات مختلف اعم از عید قربان عید تسلیم کردم صبر و رضایت به فضایل الهی، قربان نمادی از انفاق و نذر کمک رسانی، قربان نماز تواصوال بالحق و تواصوا بالصبر، غدیر ایام تواصی به ولایت الله و مولا، غذیر بهانه ای برای عرض ارادتی به مولا، دخترانه های ولایت، ولایت از زبان دختران غدیر و غدیر را معرفی کن در این جشنواره شرکت کنند. 

 

گفتنی است، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مردادماه سال جاری است و عزیزان می توانند آثار خود را در قالب ویدئو، پادکست، کلیپ، موشن در یک تا سه دقیقه ارسال کنند. 

 

از آثار برگزیده در هر گروه سنی به قید قرعه تقدیر و تجلیل به عمل می آید. علاقمند آثار خود را به شماره تماس ۰۹۲۱۸۷۸۱۶۱۲ ارسال نمایند. 

 

 

کد خبر 1078824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha