هدف اصلی سپاه فجر محرومیت زدایی از سراسر فارس است

سردار بوعلی گفت: هدف اصلی سپاه فجر محرومیت زدایی از سراسر استان فارس است و در این راستا تمام ظرفیت سپاه و بسیج فارس برای همکاری با نهادهای مختلف و خدمت رسانی به مردم به میدان خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی» در دیدار با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه فجر فارس برای حل مشکلات استان آماده همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر با نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: هدف اصلی سپاه فجر محرومیت زدایی از سراسر استان فارس است و در این راستا تمام ظرفیت سپاه و بسیج فارس برای همکاری با نهادهای مختلف و خدمت رسانی به مردم به میدان خواهند آمد.

وی اضافه کرد: نمونه ای موفق از حضور بسیج و هم افزایی با سایر نهادها طرح «شهید سلیمانی» و حوزه مقابله با بیماری کرونا بوده است و 18 نوع طرح و خدمت در راستای مقابله با بیماری کرونا و اثرات آن اجرایی شده که رزمایش های کمک مومنانه، طرح توکاد، نذر رهایی و ... نمونه این طرح ها است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تشریح قابلیت ها و ظرفیت های اقشار تخصصی بسیج عنوان کرد: کارگروه های تخصصی با حضور نخبگان استان فارس می توانند مشکلات و معضلات استان را شناسایی کرده و طرح های جامع را برای رفع این مشکلات به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار گروه های جهادی بسیج در حوزه محرومیت زدایی گفت: فعال سازی و تقویت هر چه بیشتر این گروه ها در سراسر استان بیش از پیش مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران قرار بگیرد.

سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت مسئله رفع موانع تولید در استان فارس، عنوان کرد: همه نهادها و دستگاه های استان باید بر مبنای همکاری، هم افزایی و تعامل در مسیر رفع موانع تولید و حمایت از صنایع و کارخانجات بومی فارس حرکت کنند که نمونه موفق این همکاری را در اجرایی شدن طرح گازرسانی به شهرک صنعتی زرقان مشاهده می کنیم.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه با تمام وجود اعتقاد داریم استان فارس باید در سطح کشور سرآمد باشد، گفت: قهرمانی و صعود تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» با استقبال اقشار مختلف مواجه شده و شادی مردم از قهرمانی تیم فجر شهید سپاسی قابل قیمت گذاری نیست.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» متعلق به تمام مردم استان فارس است و از همه کسانی که این تیم را در راه صعود به لیگ برتر همراهی کردند و به خصوص از هواداران این تیم و مردم فارس تشکر می کنیم.

کد خبر 1078825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha