طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» به میزبانی ۱۰ کانون محوری اجرا می شود

مظاهری بابیان اینکه در کشور ۱۵۲ کانون و در استان چهارمحال و بختیاری ۱۰ کانون محوری استان مجری این طرح هستند گفت: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در کشور ۱۵۲ کانون و در استان چهارمحال و بختیاری ۱۰ کانون محوری استان مجری طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی، کانون های فرهنگی هنری انصار المهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان، امام علی (ع) از مسجد امام علی (ع) گندمان، ضحی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن و حضرت فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع وردنجان را از جمله کانون های مجرب طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» عنوان کرد.

 

مظاهری افزود: کانون های فرهنگی هنری آفرینش گندمان، حضرت رسول الله (ص) و حضرت حجت ابن الحسن (عج) هفشجان، خاتم نبی (ص) بن، بینات روستای معموره و سالار شهیدان از مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از دیگر کانون های محوری برای برگزاری طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» تعیین شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امناء مسجد و سایر تشکل های مسجد و محله می توانند با رویکردهای شبکه سازی و جریان سازی با استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی موثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بردارند.

 

خاطرنشان می شود: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و نیز پیوند بین مسجد و مدرسه و با همکاری آموزش و پرورش استان از ۵ تیر آغاز شده و تا پایان شهریور سال جاری ادامه دارد.

 

کد خبر 1078913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha