طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام هفته آینده افتتاح می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام هفته آینده افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد کریمیان» روز دوشنبه در پنجاه و یکمین جلسه قرارگاه مدیریت مقابله با بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: ویروس جهش یافته کرونا نسبت به جهش‌های قبلی خود خطرناکتر و میزان شیوع آن بالاتر است و با توجه به وقوع پیک پنجم کرونا، همه باید با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی، زنجیره انتقال آن را قطع نماییم و به سلامت خود و اطرافیان و جامعه کمک کنیم.

 

وی گفت: با توجه به تولید واکسن داخلی و افزایش میزان ظرفیت‌ها در جهت واکسیناسیون افراد واجد الشرایط، تلاش کنیم که آمار افراد واکسینه شده را در سطح استان ارتقا دهیم.

 

کریمیان یادآور شد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام یکی از طرح هایی است که در دوران شیوع بیماری کرونا برای رفع کمبود تخت اورژانس و خدمات دهی به بیماران، با ظرفیت ۷۵ تخت بستری احداث گردید و ان‌شاءالله در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اسفندماه سال ۹۸ علاوه بر رسالت سازمانی خود در راه خدمت به مردم، درگیر مقابله با بیماری کرونا بوده است لذا در این راستا نیاز است تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها و سازمان‌های استانی دانشگاه علوم پزشکی را در راستای مدیریت این بیماری و پیشگیری از شیوع آن و ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به بیماران یاری نمایند.

 

در ادامه این جلسه نیز معاونین غذا و دارو، توسعه، درمان، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، بهداشتی و مدیران ستادی دانشگاه و سایر اعضای این قرارگاه به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه کاری خود پرداختند.

 

 

کد خبر 1078939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha