پخت و توزیع بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در عیدغدیر خم

فلاحتکار گفت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم به همت گروه جهادی لثارات‌الحسین(ع) بسیج رسانه صومعه‌سرا پخت و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

«مائده فلاحتکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش عیدسعیدغدیرخم اظهار کرد: در اهمیت فرهنگ غدیر همین بس که روایات و احادیث بسیاری بر پاسداشت آن گفته و ثبت شده است.

 

مدیر بسیج رسانه صومعه‌سرا با بیان اینکه از عید غدیر به عنوان عید اعظم و اکبر دیگر اعیاد یاد شده است افزود: در روایتی امام رضا(ع) فرمودند در روز قیامت اعیاد را زینت می‌کنند و عظمت و بزرگی غدیر نسبت به بقیه آنها همانند درخشش ماه در بین ستارگان است.

 

وی با بیان اینکه عید غدیر، مهم ترین مناسبت دینی است که در روایات  اطعام در آن روز تأکید شده است گفت: اطعام روز غدیر ثواب بسیاری داشته و بنابر روایت وارده از امام ششم(ع)، غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر، ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.

 

فلاحتکار با اشاره به اینکه همزمان با روز عید غدیر طرح «اطعام علوی» توسط گروه جهادی لثارات الحسین(ع) بسیج رسانه صومعه‌سرا اجرا می‌شود تصریح کرد: به همت خیرین تا کنون بیش از یک میلیون تومان مبلغ نقدی، 20 کیلو برنج و 6 کیلو گوشت گوسفندی جمع‌آوری شده تا در روز عید غدیر خم اقدام به پخت غذا و توزیع بین نیازمندان کنیم.

 

مدیر بسیج رسانه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه بیش از 300 پرس غذا پخت و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد خاطرنشان کرد: نکته مهم و حائز اهمیت در طرح امسال این است که تمامی کادر درگیر در مسئله پخت غذا همه کارهای خود را مبتنی بر استانداردها و پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا تنظیم کرده و همه مراحل کار با رعایت کامل نکات بهداشتی صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 1078950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha