طراحی، تدوین و توزیع رایگان درس نامه «هاوین» ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی در فصل تابستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از طراحی، تدوین و توزیع رایگان درسنامه برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی با عنوان «هاوین» ویژه فصل تابستان از اول مرداد ۱۴۰۰ خبر داد .

صدیقه عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای کاهش تبعات ناشی از تعطیلات اضطراری به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور کسب اطمینان از دستیابی دانش‌آموزان دوره ابتدایی به اهداف برنامه درسی، تعمیق و تثبیت فرایند یاددهی-یادگیری، جلوگیری از افت تحصیلی و تکرار پایه دانش‌آموزانی که در ارزشیابی نوبت دوم سال تحصیلی 1399-1400 به سطح عملکرد « نیاز به تلاش بیشتر» دست یافته‌اند؛ معاونت آموزش ابتدایی استان اقدام به چاپ و توزیع درسنامه تابستانه «هاوین» کرده است.

 

وی با بیان اینکه درسنامه هاوین برای شش پایه تحصیلی به صورت جداگانه طراحی و تدوین شده است، گفت:  این درسنامه‌ها به تفکیک پایه‌های اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی چاپ وبین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

 

وی اظهار کرد: درسنامه‌ها با هدف مرور و بازآموزی مفاهیم اصلی دروس، تکمیل یادگیری دانش‌آموزان و  اطمینان از کسب پیش نیازهای لازم برای ورود به پایه بالاتر این درسنامه‌ها طراحی و تدوین شده است تا دانش‌آموزان با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، در ایام تابستان با همراهی اولیا و نظارت و راهنمایی معلمان دلسوز روزی یک ساعت درسنامه را مطالعه و تکالیف آن را انجام دهند و مشکلات آموزشی خود را با معلم در میان بگذارند.

 

معاون آموزش ابتدایی استان در پایان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مدیران مدارس نیز ضمن تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به محتوای درسنامه از طرق مختلف، بر عملکرد دانش‌آموزان نظارت کرده و زمینه ارتباط مستمر با دانش‌آموزان به ویژه ارائه بازخورد مؤثر را توسط معلمان فراهم می‌نمایند.

کد خبر 1078963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha