برگزاری مسابقه من غدیری ام توسط کانون هادیان نور در ملایر

حجت الاسلام مطهری گفت: مسابقه من غدیری ام طی دهه امامت و ولایت ویژه کودکان و نوجوانان توسط کانون هادیان نور ملایر برگزار می شود.

« حجت الاسلام مهدی مطهری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان گفت: کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر همزمان با ایام مناسبتی برنامه های مختلفی را برای مخاطبان و اعضای کانون برگزار می‌کند که این برنامه ها از زمان کرونا تا کنون نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و یا در فضای مجازی برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع ملایر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت افزود: همزمان با عید غدیر مسابقه من غدیری ام  توسط کانون  هادیان نورو حوزه علمیه امم حسن مجتبی(ع) ملایر برگزار می شود.

  وی تصریح کرد: این مسابقه به صورت یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای در سه رشته حدیث،  شعر و دکلمه است که باید به مسئول کانون که آثار بایداز طریق فضای مجازی  و  کانال ایتا به مسئول کانون  ارسال شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با هف ترویج فرهنگ غدیر و تببین شخصیت مولی متقیان علی )ع) برگزار شده افزود:بعد از داوری آثار ارسالی به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا می‌شود.

وی همچنین برنامه های شاد و متنوع از طریق فضای مجازی همکاری را  از دیگر برنامه های این کانون در دهه ولایت دانست.

وی همچنین به فعالیت اعضای کانون درفضای مجازی اشاره کرد و گفت: برنامه های مختلف مذهبی، مناسبتی و دنی دراین فضا برای اعضا بارگزاری می شود.

مطهری تصریح کرد: کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر در دهه 90 تاسیس شده است که با 150 عضو بیشترین اعضای این کانون طلاب وجوانان هستند.

کد خبر 1078970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha