دهه ولایت و امامت با رویکردی تبیینی در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار می شود

خسروجردی با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت گفت: دهه ولایت و امامت با رویکردی تبیینی در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار می شود.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر به مناسبت دهه ولایت و امامت گفت: تهیه و توزیع غذای گرم به مناسبت عید غدیر خم با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد از جمله اقدامات این مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: دهه ولایت و امامت با رویکردی تبیینی در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مواسات و همدلی همچنین محرومیت زدایی بیان کرد: تبیین مسئله امامت و ولایت به عنوان یکی از مهمترین اصولی است که همواره در طول سال به ویژه ایام دهه ولایت در مسجد به امامت امام مسجد مورد توجه و تبیین قرار می گیرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: روز عید غدیر خم مسجد جامع رجایی شهر با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد و با همکاری پایگاه بسیج جشنی را در نظر دارد که طی آن آیت الله خاتمی نیز به عنوان مهمان ویژه برای تبیین معارف عید غدیر خم حضور خواهند یافت.

 

 

 

کد خبر 1078980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha