استمرار کمک مومنانه مسجدی‌ها در دهه ولایت و امامت

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه جشن‌های دهه ولایت و امامت به صورت مجازی و حضوری برگزار شد، گفت: اهالی مسجد فاطمیه ۱۱۰ بسته ارزاق را در دهه ولایت میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالحسن رضایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سه هفته پیش به بیماری کرونا مبتلا شد، اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از گروه های مردم طی چند ماه اخیر کم شده که حتما در افزایش میزان شیوع کرونا اثر داشته است لذا با توجه به پیک پنجم شیوع این ویروس و هزینه های زیاد درمان مبتلایان به آن، از عموم مردم به ویژه مسجدی ها عاجزانه تقاضا دارم که دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و توصیه های پزشکی را جدی بگیرند.

 

امام جماعت مسجد فاطمیه (واقع در تهران، میدان تسلیحات) افزود: برنامه های مسجد فاطمیه با رعایت کامل و جدی پروتکل های بهداشتی در دهه ولایت و امامت از جمله جشن میلاد امام هادی (ع) و جشن های مربوط به عید غدیر نیز به صورت مجازی و حضوری در این مسجد و محله تسلیحات برگزار شد.

 

رضایی ادامه داد: اهالی مسجد فاطمیه 110 بسته ارزاق و بیش از هزار پرس غذای گرم را در دهه ولایت میان نیازمندان توزیع کردند. همچنین توزیع بسته های بهداشتی و فرهنگی نیز میان خانواده های نیازمند در دهه ولایت و امامت انجام شد. کاروان موتوری و خودرویی نیز از سوی پایگاه بسیج این مسجد همچون مناسبت های پیشین در شب و روز عید غدیر در سطح محله تسلیحات به جشن و شادی اقدام کردند.

 

کد خبر 1079017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha