لزوم تقویت نگاه مردم و افکار عمومی به باورهای انقلابی

زارع بر لزوم تقویت نگاه مردم و افکار عمومی به باورهای انقلابی تاکید کرد و گفت: این انقلاب و آرمان‌های آن در هیچ زمانی فراموش‌شدنی نیست و باید برای زنده نگه‌داشتن آن از ابزارها و شیوه‌های نوین استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(دوشنبه، ۴ مرداد) در دیدار رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در آستانه سالروز تاسیس شورا به نگاه هوشمندانه امام خمینی(ره) در تاسیس این نهاد اشاره کرد و تقویت نگاه مردم و افکار عمومی در راستای غنا بخشیدن به باورهای انقلابی را از جمله کارکردهای خوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

 

استاندار گیلان اجرای برنامه‌های مناسبتی، ملی، مذهبی را در راستای اشاعه فرهنگ دینی و ولایی به ویژه برای نسل جوان و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای بسیار اثرگذار دانست و بر گفتمان وحدت، انسجام و همدلی میان مسئولان و مردم گیلان تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با همراهی و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان در انجام شایسته رسالت خود جهت پاسداشت مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی الگوی خوبی برای سایر استان‌ها است اظهارداشت: جنگ اقتصادی و شیوع کرونا از مهمترین تنگناها طی سال‌های اخیر بود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مراسم پاسداشت مناسبت‌ها، در انجام مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا با درنظر گرفتن سلامت مردم، جزء موفق‌ترین‌ها بوده است.

 

زارع بر ضرورت استمرار برگزاری برنامه‌های کیفی و تولید محتواهای مناسب در جهت استفاده حداکثری از فضای رسانه‌ای و مجازی در کنار صدا و سیما با خلاقیت و نوآوری تأکید کرد و گفت: این انقلاب و آرمان‌های آن در هیچ زمانی فراموش‌شدنی نیست و باید برای زنده نگه‌داشتن آن از ابزارها و شیوه‌های نوین استفاده کرد.

 

گفتنی است، ۱۲ مردادماه، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 1359 به فرمان امام راحل است.

 

کد خبر 1079043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha