راه اندازی یکصد کاروان شادی «غدیر» با محوریت لامرد در فارس، بوشهر و هرمزگان

زائری گفت: یکصد کاروان شادی «غدیر» با محوریت شهر ولایی لامرد و شهرهای همجوار در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان در شب و روز عید سعید غدیر خم راه‌ اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی زائری»، امروز (دوشنبه 4 مرداد) با تبریک عید ولایت و امامت به خبرنگاران گفت: کاروان‌ه ای شادی بهترین شیوه بزرگداشت عید غدیر به صورت مردمی است.

مسئول دبیرخانه جشن‌های مردمی لامرد افزود: به دلیل بحران کرونایی که امکان تجمع و برگزاری مراسم وجود ندارد کاروان‌ های شادی خودرویی عید سعید غدیر خم همراه با مولودخوانی و ذکر مناقب مولا علی (ع) توسط مداحان اهل بیت (ع) با همراهی مردم بهترین شیوه گرامیداشت این روز بزرگ تاریخ اسلام است.

وی اضافه کرد: یکصد کاروان شادی «غدیر» با محوریت شهر ولایی لامرد و شهرهای همجوار در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان در شب و روز عید سعید غدیر خم راه‌ اندازی خواهد شد.

زائری اعلام کرد: نصب پرچم، آذین‌ بندی، توزیع پوستر، هدایای ویژه کودکان، پخش نقل و شیرینی از دیگر برنامه ‌های این کاروان ‌های شادی در معابر و کوچه‌های مناطق است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ های کاملا مردمی، توسط بیش از یک هزار جوانان عاشق به مولا علی (ع) و حضور خیران برگزار می‌ شود و با حمایت و مشارکت شرکت سرمایه‌ گذاری برق و انرژی «غدیر» در قالب مسئولیت‌ های اجتماعی این شرکت و همراهی شرکت «غدیر انرژی» لامرد، نیروگاه قشم و نیروگاه هرمز این برنامه‌ها اجرا خواهند شد.

زائری با اشاره به  سایر اقدامات گنجانده شده در این جشن بزرگ گفت: علاوه بر راه‌ اندازی کاروان‌ های شادی با حمایت شرکت سرمایه‌ گذاری برق و انرژی «غدیر»، کمک به راه‌ اندازی، تعمیر و مرمت چندین مسجد، خانه عالم، کتابخانه، پارک محله ‌ای، اماکن ورزشی، توزیع بسته ‌های معیشتی و ماسک در قالب مسئولیت‌ های اجتماعی شرکت در مناطق مورد هدف در حال اجرا است.

کد خبر 1079113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha