راه اندازی مراکز جوار کارگاهی در ارتقای مهارت کارگران و صنوف موثر است

کوشکی گفت: ارتقای مهارت تکنسین ها، کارگران و کارکنان صنایع و صنوف از اهداف آموزش های مهارتی برای توسعه و شکوفایی مهارتی کشور است و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی اقدام مهمی در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی»، امروز (دوشنبه 4 مرداد) در مراسم افتتاح سه مرکز جوار کارگاهی در شیراز در چهارمین روز از هفته ملی مهارت گفت: تنها کانونی که به صورت رسمی و متعهدانه در کشور به رفع خلا مهارتی کارجویان می پردازد سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: دامنه خدمات آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بسیار وسیع است و این آموزش ها افراد قابل ملاحظه ای از جمله کارجویان، دانشجویان، سربازان، روستائیان و عشایر، زندانیان، شاغلان صنایع و صنوف و بیشتر اقشار جامعه را پوشش می دهد.

وی اضافه کرد: ارتقای مهارت تکنسین ها، کارگران و کارکنان صنایع و صنوف از اهداف آموزش های مهارتی برای توسعه و شکوفایی مهارتی کشور است و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی اقدام مهمی در این زمینه است.

کوشکی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت مرکز جوار کارگاهی در سطح صنایع و کارخانجات دارای بیش از یکصد نفر نیروی انسانی در استان فارس راه اندازی و مشغول به کار شده است.

خاطر نشان می شود در این مراسم افتتاح «محمدرضا امیری»، فرماندار شیراز نیز حضور داشت و بر لزوم مهارت آموزی در کنار تحصیلات دانشگاهی تاکید کرد و اموزش های فنی و حرفه ای را در افزایش مهارت و اشتغال موثر دانست.

کد خبر 1079117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha