برگزاری اختتامیه جشنواره «شعر غدیر» در شهرستان سپیدان

سهرابی گفت: اختتامیه جشنواره «شعر غدیر» شهرستان های سپیدان و بیضا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز ۵ مرداد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (دوشنبه 4 مرداد) از اعلام فراخوان جشنواره «شعر غدیر» شهرستان های سپیدان و بیضا خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: انجمن شعر شهرستان های سپیدان و بیضا با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فارس و اداره تبلیغات اسلامی استان و بنیاد «غدیر» فراخوان دعوت برای شرکت در این جشنواره را انجام داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این جشنواره با موضوعات امامت و ولایت، غدیر از دیدگاه اسلام، شکوه و عظمت نهج البلاغه، خانواده از دیدگاه امام علی (ع)، فضایل اخلاقی امام علی (ع)، معرفت عرفانی امام علی (ع) و موارد مرتبط با اخلاق امامت و ولایت برگزار می شود.

وی اضافه کرد: قالب شعر جشنواره نیز آزاد اعلام شده بود و هر شاعر می توانست تا سوم مرداد سه اثر به دبیرخانه جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان ارسال کند.

سهرابی اعلام کرد: اختتامیه جشنواره «شعر غدیر» شهرستان های سپیدان و بیضا ساعت 17 و 30 دقیقه روز 5 مرداد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان برگزار خواهد شد و به برندگان جشنواره در مراسم پایانی پس از قرائت دل نوشته ها، لوح سپاس و هدایایی اهدا می شود.

کد خبر 1079123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha