رفع تصرف بیش از ۲۳ هکتار اراضی ملی در آستارا

گل محمدی از رفع تصرف بیش از ۲۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان آستارا خبر داد.

«محمدجعفر گل محمدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: در اجرای حکم قضایی مبنی بر ذیل ماده ۵۵؛ ۲۳ هکتار و ۸۴۵ متر مربع از اراضی ملی آستارا در منطقه شونده چولا بالا، لمیرمحله عنبران بخش مرکزی و قره سو بخش لوندویل رفع تصرف شد.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا با اشاره به اینکه ۱۷ هکتار در منطقه شونده چولا، یک هکتار در لمیرمحله عنبران و پنج هکتار و ۸۴۵ مترمربع در روستای قره سو رفع تصرف شد، افزود: در این رابطه ۶ نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

وی تصریح کرد: رفع تصرف اراضی ملی در مناطق مذکور به همت یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و با مشارکت پاسگاه های مرزبانی انجام شد.

 

گل محمدی با بیان اینکه شهرستان آستارا ۴۰ هزار هکتار اراضی جنگلی دارد، گفت: متخلفان با ساخت کوره‌های زغال در جنگل‌ها، علاوه بر از بین بردن درختان، به محیط زیست لطمه می‌زنند که برخورد قانونی با این افراد در دستور کار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا است.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا خاطرنشان کرد: از مردم و دهیاران انتظار داریم درصورت مشاهده هر گونه تصرف و قطع اشجار آن را با سامانه ۱۵۰۴ در میان بگذارند.

کد خبر 1079132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha