تمام توان و ظرفیت مخزن سد کرخه برای تامین نیازهای آبی خوزستان به‌کار گرفته می‌شود

یزدانی‌پور ضمن تشریح شرایط خشکسالی و وضعیت آب مخزن سد کرخه اندیمشک و با تاکید بر ضرورت تامین آب مورد نیاز مردم مناطق پایین دست گفت: تمام توان و ظرفیت مخزن سد کرخه برای تامین نیازهای آبی استان خوزستان به‌کار گرفته می‌شود.

«محمدرضا یزدانی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تشریح شرایط خشکسالی و وضعیت آب مخزن سد کرخه و با تاکید بر ضرورت تامین آب مورد نیاز مردم مناطق پایین دست اظهار کرد: سد کرخه به عنوان بخشی از مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و وزارت نیرو، تمام توان و ظرفیت مخزن خود را برای تامین نیازهای آبی استان خوزستان به‌کار خواهد گرفت.

 

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه اندیمشک به حوادث پیش آمده در برخی شهرهای خوزستان اشاره کرد و افزود: صف مردم ولایت‌مدار و انقلابی خوزستان که مطالبه به‌حقی داشتند و به آن مطالبه پاسخ داده شد و آب نیز به میزان کافی برای مناطق پایان دست در حال رهاسازی است، از صف فتنه‌گران و اغتشاش‌گران جدا خواهد بود.

 

وی اذعان کرد: به عنوان یک مسئول و مدیر و حتی یک فرد حقیقی باید همیشه مراقب باشیم که در دام برنامه‌ریزی‌ها و اهداف دشمنان قسم خورده مردم مظلوم ایران و نظام جمهوری اسلامی قرار نگیریم و علاوه بر اینکه باید خود را هر روز نسبت به اتفاقات پیرامونی آگاه کنیم، به عنوان یک هسته، وظیفه روشنگری و آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف مردم را هم بر عهده بگیریم چرا که این یک وظیفه و تکلیف برای ما مسئولان و مدیران است.

 

یزدانی‌پور فضای مجازی را از ابزارهای مهم اطلاع‌رسانی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: باید به شیوه درستی این فضا مدیریت شود تا بتوانیم دسیسه‌ها و فتنه‌های طراحی شده دشمنان را از خواسته‌ها و مطالبات به‌حق مردم تشخیص داده و خنثی کنیم.

 

وی نقش فضای مجازی را بسیار پررنگ دانست و عنوان کرد: باید همکاران ما در مجموعه بزرگ سد و نیروگاه کرخه بصیرت و آگاهی کامل را در زمینه‌های مختلف نسبت مسائل داشته باشند و به بصیرت‌افزایی نیز بپردازند و همچنین به مجموعه مدیریتی، انتظامی و امنیتی شهرستان اندیمشک کمک کنند.

 

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه اندیمشک خاطر نشان کرد: باید با هوشیاری کامل، وضعیت‌ها، پیام‌ها، اخبار و اطلاعات را رصد و از نشر اخبار و اطلاعات تحریک کننده، ناامید کننده، کذب و دروغ که منبع آن در خارج از کشور است در جامعه جلوگیری شود تا بتوانیم بار دیگر در جنگ نرم پیچیده‌ای که مخالفان و معاندان انقلاب آن را مدیریت می‌کنند پیروز باشیم که این مهم با توکل بر خداوند و توسل به اهل بیت (ع) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه امکان‌پذیر است و این انقلاب بی‌شک و به یقین کامل با همه سنگ‌اندازی‌ها، سختی‌ها و تحریم‌ها به ایستگاه آخر خود که ظهور منجی عالم بشریت است، خواهید رسید.

 

کد خبر 1079137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha