اهداء بیش از  ۵ هزار بسته گوشت تازه به مددجویان کمیته امداد ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر بیش از ۵ هزار بسته گوشت قرمز تازه در بین خانواده های مددجو و نیازمند این استان در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این تعداد بسته گوشت که بیش از 10 هزار کیلوگرم است با مشارکت یکی از خیرین و نیکوکاران خارج از استان تهیه و  برای توزیع در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه ارزش هر یک از این بسته های گوشت حدود 250 هزار تومان است، گفت: این بسته ها در مناطق با درجه محرومیت بالا و با اولویت مناطق حاشیه نشین  و سکونت گاههای غیر رسمی توزیع می شوند.


موسی نژاد  با عنوان اینکه در روز عید سعید قربان نیز بیش از هزار و 300 راس دام اهدایی مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در قربانگاههای کمیته امداد در بین نیازمندان این استان توزیع شده است، تصریح کرد:  توزیع 5 هزار و 200 بسته گوشت علاوه بر آن تعداد دامی است که قبلا ذبح و توزیع شده اند.


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام کمک به موضوع تغذیه خانواده های مددجو و حمایت از آنان در شرایط سخت اقتصادی و تورم را  از اهداف این نهاد در این زمینه عنوان کرد و گفت: از مردم نیکوکار استان و خارج از استان برای مشارکت در تامین نیازهای ضروری خانواده های مددجو دعوت می کنیم.

کد خبر 1079160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha