محفل انس با قرآن کریم  به یاد ۱۰۶ شهید دهستان بام برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشورا روستای بام از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با عید سعید غدیر خم به یاد ۱۰۶ شهید دهستان بام خبر داد.

«حسن حدادی» مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشورا روستای بام از توابع شهرستان اسفراین با تبریک ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه این عید سعید در روستای بام برگزار می شود.

 

 

وی اعلام کرد: آیات نورانی قرآن در این محفل نورانی به یاد یکصد و شش شهید دهستان بام تلاوت می شود.

 

 

حدادی بیان کرد: سید جواد حسینی، قاری ممتاز بین المللی قرآن کریم  مهمان این محفل است و آیات قرآن را برای حاضران در مجلس تلاوت خواهد کرد.

 

 

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم، همچنین اعلام کرد: این مراسم معنوی پنج‌شنبه شب، هفتم مردادماه جاری همزمان با عید بزرگ غدیر در مسجد جامع روستای بام میزبان علاقمندان قرآنی است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشورا روستای بام از توابع شهرستان اسفراین یادآور شد: به مناسبت عید سعید قربان، 11 رأس گوسفند، با مشارکت مرکز نیکوکاری و خیریه انصارالحسین(علیه السلام)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی، تهیه و پس از قربانی بین نیازمندان روستاهای منطقه دهستان بام توزیع شد.

 

 

 

کد خبر 1079185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha