۷۵ هزار نفر در آران و بیدگل تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: ۷۵ هزار نفر در آران و بیدگل تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستن و نرخ بیکاری در این شهرستان کمتر از ۵ درصد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی در آیین معارفه رئیس اداره تامین اجتماعی آران و بیدگل گفت: نقش تامین اجتماعی چابک، شفاف، پاسخگو و خدمت‌رسان درتسهیل‌سازی محیط‌های کسب و کار، رونق و جهش تولید و همچنین تحقق اصول «حکمرانی خوب» از یکسو و ترویج امنیت خاطر روانی، اجتماعی و شغلی در بین بیمه‌شدگان و سایر ‌گیرندگان خدمت از سوی دیگر مهم است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر در آران و بیدگل تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، افزود: تامین اجتماعی در تعادل‌سازی و متوازن کردن توزیع درآمدها ، کاهش فقر و بهبود توزیع درآمدها نقش مهم و به‌سزایی دارد.

 

دکتر بایبوردی خاطر نشان کرد: از جمعیت ۱۰۳ هزار نفری شهرستان آران و بیدگل یک هزار و ۴۶ نفر در این شهرستان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و نرخ بیکاری در شهرستان پویا و اقتصادی آران و بیدگل کمتر از ۵ درصد است.

 

فرماندار آران و بیدگل به نقش‌آفرینی و زمینه‌سازی اداره تامین اجتماعی در تحقق و گسترش حمایت های اجتماعی و دسترسی بدون تبعیض شهروندان به خدمات اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیمه‌گران تامین اجتماعی پا به پای نظام سلامت در مقابله با  ویروس کرونا در گسترش نظام رفاه و تامین اجتماعی تلاش‌های خوبی داشته‌اند.

 

در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان، امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد، از خدمات چندین ساله سعیدرضا یاسمیان در زمان تصدی‌گری ریاست اداره تامین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل و سرپرستی چند ماهه علی کربلایی در این اداره تقدیر شد و محمد جعفری به عنوان رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد./

کد خبر 1079237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha