مردم از مسئولان در کم آبی گلایه دارند/ مردم از کشت محصولات کم آب هم اطمینان ندارند

حجت الاسلام لفته پور گفت: بعد از گذشت ۲ ماه مردم از کشت محصولات کم آب محروم شدند و حتی اکنون هم این اطمینان به مردم در تامین آب زارعت به انها داده نمی شود که محصول خود را بکارند

حجت الاسلام سعید لفته پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اینکه  سرریز شدن آب کرخه تا چه میزان در کاهش کم آبی موثر است گفت : در حال حاضر رود کرخه سرریز و رها سازی شده است اما مسئله آب دام و زارعت مردم است ، بیش از ۸۰ درصد مردم حمیدیه کشاورز و دامدار هستند و قوام کشاورزی و دام به آب است .

 

 امام جمعه شهرستان حمیدیه اظهار کرد: در این ۲ ماه  با رهاسازی و سوء مدیریت مردم واقعا ضرر دیدند و ناراحت و دلگیر هستند زیرا زندگیشان را از دست دادند و چیزی غیر از دام و مزارع کشاورزی ندارند و با خشک شدن کرخه، مجبور شدیم آب با تانکر به آنها برسانیم که با رها سازی کرخه کمی از مشکلات حل شد.

 

وی ادامه داد:  اما بعد از گذشت ۲ ماه مردم حتی از کشت محصولات کم آب محروم شدند و حتی اکنون هم این اطمینان به مردم در تامین آب زارعت به انها داده نمی شود که محصول خود را بکارند و آب انها تامین می شود و این گلایه مردم از مسئولان است.

 

لفته پور در مورد نقش بسیجیان و روحانیون در حل بحران کم آبی و سایر مشکلات کشور تصریح کرد: وظیفه ما روحانیون و بسیجیان و گروههای جهادی وظیفه دارند هر وقت مشکلی بود  وارد میدان شوند و آلام مردم را واقعا با دل و جان می خرند و با مردم همدرد و همنوا می شوند و موجب تقویت و تعمیق پیوند میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند. در این میان روحانیون  و بسیجیان همواره مردم را نسبت به تحرکات دشمنان و نفوذی ها آگاه کردند.

 

وی گفت: مردم هم صف خود را از دشمنان و مخالفان نظام جدا کردند و خواهان ورود سردار سلیمانی ها برای حل مشکل خود هستند این مردم با وجود تمام طنش ها پای ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند و در مشارکت انتخابات با تمام فضاسازی ها ۱۰۰ درصد در این حماسه حضور داشتند و این نشاندهنده بصیرت و انقلابی بودن مردم است.

کد خبر 1079273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha