بیش از ۳۲ هزار اندیمشکی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

جهانگیری گفت: از شروع سراسری واکسیناسیون ویروس کرونا تاکنون، بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان اندیمشک واکسن این ویروس را دریافت کرده‌اند که در این زمینه عملکرد مدیریت، پرسنل و کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» صبح امروز (سه شنبه ۵ مرداد) در جمع خبرنگاران، در خصوص روند واکسیناسیون در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: از شروع سراسری واکسیناسیون بر علیه ویروس کرونا تاکنون، بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان اندیمشک واکسن این ویروس را دریافت کرده‌اند که در این زمینه عملکرد مدیریت، پرسنل و کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قابل تقدیر است.

 

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اندیمشک افزود: در جهت رفاه حال شهروندان و همچنین تسریع در امر واکسیناسیون، ۲ مرکز تجمیعی تزریق واکسن راه‌اندازی شده که در کنار ۱۱ پایگاه سلامت، کار تزریق واکسن به شهروندان را انجام می‌دهند.

 

وی اذعان کرد: روزانه‌ و به طور متوسط ۲ هزار و ۵۰۰ واکسن به گر‌وه‌های سنی هدف در شهرستان اندیمشک تزریق می‌شود که از نظر تعداد تزریق، این شهرستان رتبه سوم را در بین شهرهای استان خوزستان دارد.

 

جهانگیری تصریح کرد: تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی مجموعه و کادر بهداشت و درمان در کنار همکاری و همراهی خوب شهروندان موجب شده که روند تزریق واکسن‌ به گروه‌های هدف بر اساس برنامه زمان‌بندی، از سرعت بسیار خوبی برخوردار باشد.

 

وی عنوان کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا و با برنامه‌ریزی دقیق و هم‌افزایی همه اعضای ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، اقدامات مناسبی در جهت قطع زنجیره این ویروس در سطح شهرستان اندیمشک صورت گرفته است.

 

فرماندار اندیمشک یاد آور شد: گروه‌های سنی که بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان مشمول دریافت واکسن اعلام می‌شوند هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسن کرونا به نشانی https://salamat.gov.ir نسبت تکمیل اطلاعات خواسته ‌شده‌ و دریافت نوبت تزریق واکسن اقدام کنند.

 

کد خبر 1079283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha