۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در لرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند

گودرزی گفت: طی شش ماهه سال جاری ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

« کرم گودرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در شش ماهه اول سال ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان افزود: از این تعداد روستا ، ۸ روستا در شهرستان چگنی ، ۳ روستا در پلدختر ، ۱ روستا در شهرستان الشتر، ۱۶ روستا در الیگودرز ، ۷ روستا در دورود ۵ روستا در بروجرد ، هفت روستا در خرم آباد و ۱۸ روستا در شهرستان دلفان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

 وی ادامه داد: گازرسانی به صنایع جز اولویت های شرکت گاز استان بوده و علاوه بر گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر ، کوهدشت و چمن سلطان الیگودرز با گازدار شدن ۱۰۰ واحد صنعتی ، کشاورزی و تولیدی در استان ضریب گازرسانی به صنایع مصوبه شورای اقتصاد به ۸۶ درصد افزایش می‌یابد .

 

گودرزی اظهار داشت: در چهار ماهه اول امسال بیش از ۴ هزار  و ۷۰۰ اشتراک گاز در استان لرستان جذب شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان اظهار کرد: از تعداد ۴ هزار و ۷۱۰ مشترک جدید، تعداد چهار هزار و ۳۹۶ مشترک خانگی ، تعداد ۲۷۵ مشترک تجاری و تعداد ۳۹ مشترک صنعتی به جمع مشترکین این استان پیوسته اند.

 

وی افزود: در مجموع شرکت گاز استان، هم اکنون به بیش از ۵۶۷ هزار مشترک خدمات ارایه می‌دهد .


گودرزی اظهار کرد: رضایتمندی مشترکین و ارتقا سطح کیفی در ارایه خدمات  برای مجموعه همکاران شرکت گاز استان لرستان جز مهمترین اولویت ها می باشد و انشاالله در سال جاری هم با همت و تلاش بیشتر ،خدمت رسانی خود را به مردم استان ادامه خواهیم داد .

 

کد خبر 1079287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha