جشن های دهه امامت و ولایت نباید متأثر از شرایط فعلی کم رنگ برگزار شود

انصاری گفت: جشن های دهه امامت و ولایت نباید متأثر از شرایط فعلی کم رنگ برگزار شود بلکه باید شیوه برگزاری تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «موسی انصاری» امروز (سه شنبه ۵ مرداد) در جلسه دهه امامت و ولایت ویژه برنامه ریزی عید غدیر خم که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضور اعضای ستاد برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت امام هادی (ع) گفت: جشن های دهه امامت و ولایت نباید متأثر از شرایط فعلی کم رنگ برگزار شود بلکه باید شیوه برگزاری تغییر کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه های برجسته سال های قبل در شهرکرد افزود: برنامه بزرگ باز روایی واقعه غدیر همه ساله با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم روبرو  می شد که امسال جایگزین این برنامه، بحث رژه خودرویی و کاروان شادی در مسیرهای اصلی شهرها را خواهیم داشت.

 

انصاری توجه به محتوا و درون مایه غدیر که همان مسئله ولایت است را ضروری دانست و تصریح کرد: با استفاده از فضای مجازی برنامه های غدیری استان برای همه آنهایی که نتوانستند در این برنامه شرکت کنند منعکس می شود و به نوعی دایره مخاطبان وسیع تر شده است.

 

وی گفت: نورافشانی در مراکز شهرستان ها، پخش نذورات، اجرای سرود پاتوقی در مکان های مختلف و از جمله میدان انقلاب، امامزادگان دو خاتون و چهارراه بازار شهرکرد و تجلیل از سادات پیشکسوت از جمله برنامه های اعضای کارگروه های ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در استان است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، بیان خطبه غدیریه به گویش بختیاری، برگزاری جشن های محدود در مناطق روستایی و عشایری، برگزاری ۵۰ گفتمان غدیری، مراسم عقد اخوت در مساجد به همت روحانیون و تجلیل از ۶۰ نفر سادات پیشکسوت را از دیگر برنامه های اعضای کارگروه های ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در استان برشمرد.

 

انصاری افزود: فضاسازی سطح شهر و انتشار در فضای مجازی، راه اندازی پویش «من غدیری ام»، برگزاری عصر شعر امامت و ولایت، تولید و انتشار محتوای ادبی و هنری، مسابقه کتابخوانی هزار و یک فضیلت امام علی (ع) و پویش شعرخوانی «غدیر افتخار من است» از دیگر برنامه های اعضای کارگروه های ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در استان است.

 

کد خبر 1079348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha