رزمایش توزیع ۱۴۵۵ سری جهیزیه در استان کرمان+تصاویر

رزمایش توزیع ۱۴۵۵ سری جهیزیه همسو با عنوان طرح قرآنی ۱۴۵۵ میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رزمایش توزیع ۱۴۵۵ سری جهیزیه میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان؛ سه شنبه(۵ مرداد) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان؛ فرمانده سپاه ثارالله استان، مسئولین کمیته امداد استان و قائم مقام کمیته امداد کشور، مدیرکل صداوسیما، جمعی از اصحاب رسانه و... در مصلی امام علی علیه السلام برگزار شد.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان این رزمایش ها را از اتفاقات خوبی دانست که توسط افراد مخلص در کمیته امداد رقم می خورد و در ادامه افزود: جنس خدمات کمیته امداد کمک رسانی و جهت آن راه و مکتب امام است.

 

 

وی این اقدامات را مصداق تعاونوا علی البر و التقوی توصیف و بیان کرد: ثروت در استان پهناور کرمان زیاد است اما توزیع ثروت مناسب نیست.

 

 

امام جمعه کرمان تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام در سپاه را ارزشمند دانست و گفت: این قرارگاه قالبی برای سرعت بخشی به گسیل کردن کمک ها به سراسر استان است.

 

 

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این آیین با اشاره به اینکه در سال جاری سه هزار و ۳۰۰ کولر آبی برای مناطق محروم و گرمسیری و در حاشیه شهر و... توزیع شد؛ افزود: ۳۴۶ کولر گازی نیز به زودی به استان می رسد که آن نیز میان نیازمندان توزیع می شود.

 

 

 

وی در ادامه در خصوص توزیع جهیزیه ابتدا به اهدای ۷۰ سری جهیزیه روز گذشته در رودبار جنوب اشاره کرد و درباره ۱۴۵۵ سری جهیزیه همسو با عنوان طرح قرآنی ۱۴۵۵ گفت: دو مجموعه جهیزیه تهیه شده که یک مجموعه شامل ۵ قلم کالا و دیگری شامل ۱۵ قلم کالا اما هر دو با ارزش ریالی یکسان و عمدتاً کالاهای ایرانی است.

 

 

صادقی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مددجویی در کمیته امداد در نوبت دریافت جهیزیه نست؛ منبع تأمین اعتبار ۱۴۵۵ سری جهیزیه امروز را عمدتاً از منابع کمیته امداد و در کنار آن مشارکت خیرین دانست و گفت: این رزمایش ها نمودی از عزت جامعه اسلامی، همراهی خیرین و کمک های مؤمنانه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

کد خبر 1079352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha