نمایشگاه «عفاف و حجاب» در آران و بیدگل به کار خود پایان داد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از اختتامیه نمایشگاه «عفاف و حجاب» در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت «هفته عفاف و حجاب»، نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان آران و بیدگل برپا شد و به مدت دو هفته پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه فرهنگی هنری، ۲۰ اثر هنری با موضوعات مختلف مرتبط با حجاب و عفاف در نگارخانه عرفان شهرستان آران و بیدگل به نمایش درآمد.

 

ضابطی افزود: موضوع عفاف و حجاب از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و همواره ایشان با عناوین مختلف مانند تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ‌نرم، نسبت به این موضوع هشدار داده اند، لذا بایستی برای فرهنگ سازی آن تلاش کنیم.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب به عنوان یک شاخص مهم و بستر لازم برای تربیت صحیح نسل امروز و فردای جامعه است و از جمله تاثیرات حفظ حجاب و عفاف در سطح جامعه می توان به موفقیت ها و توفیقات معنوی، مصونیت و آرامش بانوان، کاهش مفاسد، سلامت جسمی و روانی، حفظ بنیان خانواده و غیره اشاره کرد.

 

ضابطی افزود: این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی و ارائه الگوهای پوشش اسلامی با هدف تبیین سبک زندگی و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی، مبارزه با الگوهاي مردود فرهنگ بيگانه و تحكيم خانواده با رعايت عفاف و حجاب در سطح جامعه برپا شد./                                                                                                                                                                    

کد خبر 1079360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha