گروه جهادی دانشجویان شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی به مناطق محروم بهشهر اعزام شدند

حیدری رستمی از اعزام گروه جهادی دانشجویان شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی به مناطق محروم بهشهر خبر داد و گفت: این اعزام با هدف رفع محرومیت ها اجرایی شد.

«مرصاد حیدری رستمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی فضیلت دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر با نام شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی به مناطق محروم هزارجریب یانه سر بهشهر خبر داد و اظهار کرد: این اردوی جهادی با حضور فعالان بسیج دانشجویی از برادران و خواهران اجرایی و برگزار شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر افزود: تلاش داریم تا با اجرای این اردوی جهادی برای رفع مشکلات افراد نیازمند در مناطق محروم بخش یانه سر هزارجریب بهشهر تلاش و اقدامات مناسبی انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: گروه جهادی دانشجویان با نام شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی از دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر از جوار دو مزار شهید گمنام این دانشگاه عازم روسنتاهای محروم بهشهر شدند تا در راستای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، درمانی و بهداشتی، علمی و آموزشی خدمات مناسب ارائه کنند.

 

حیدری رستمی گفت: خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت در نقاط محروم یکی از اهداف اردوهای جهادی است که با قوت اجرایی می شود و تلاش داریم تا با اجرای این اردوها در رفع محرومیت ها موفق تر عمل شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر افزود: نیروهای اعزامی در اردوی جهادی سختی راه و خدمت در راه خدا را به راحتی ماندن در خانه ترجیح داده اند تا برای کودکان و افراد نیازمند روستاهای محروم شرائط بهتری از زندگی را فراهم کنند.

 

وی یادآور شد: همه همت خود رابرای یاری رساندن به مردم محروم به کار گرفته ایم تا کارهای عام المنفعه و برای رضای خداوند  انجام دهیم و موجب شادی دل نیازمندان شویم.

کد خبر 1079369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha