چهارمین وبینار روایت‌های الگوهای مدیریت کتابخانه‌ها برگزار می‌شود

چهارمین جلسه از سلسله‌وبینارهای «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» فردا شب چهارشنبه ۶ مرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ادامه برگزاری سلسله وبینارهای فراملی «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی»، چهارمین جلسه از این‌سلسله‌وبینارها فردا چهارشنبه ۶ مرداد با عنوان «چرا کتابخانه‌ها متفاوتند؟» برگزار می‌شود.

این‌وبینارها که به همت دفتر پژوهش و آموزش و با همکاری انجمن علمی ارتقا کتابخانه های عمومی برگزار می‌شود تا کنون میزبان اساتید، کتابداران و فعالان فرهنگی از امریکا، سوئد، ایران و افغانستان بوده‌است.

در جلسات گذشته این‌وبینارها که به دبیری منصور کوهی رستمی استادیار دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری انجمن علمی ارتقا کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شدند، به موضوعات «توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی برای گروه‌های حاشیه‌ای»، «کتابخانه‌های عمومی در سوئد؛ ترویج خواندن» و «طراحی خدمات برای کتابخانه‌ها» پرداخته‌ است.

چهارمین‌جلسه از این‌وبینارها، با سخنرانی مایکل باکلند نظریه‌پرداز و استاد ممتاز دانشکده اطلاعات دانشگاه برکلی و همچنین با مشارکت جمعی از کتابداران سراسر کشور، از طریق اسکای روم برگزار می‌شود.

مایکل باکلند نویسنده کتاب‌هایی مانند «خدمات کتابخانه‌ها: تئوری و عمل» و «بازطراحی خدمات کتابخانه‌ها» معتقد است مهمتر از تفاوت کتابخانه‌ها، تفاوت خدمات است.

این‌وبینار روز چهارشنبه ۶ مرداد از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ برگزار و به‌طور زنده در صفحه اسکای روم دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌ها یا پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایگاه اینترنتی آپارات پخش می‌شود.

کد خبر 1079385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha