۱۱۰ روستای درگیر تنش آبی در هفته دفاع مقدس آبرسانی می شود

سردار معروفی با بیان اینکه اولویت نخست قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، اصلاح آب شرب مردم است؛ گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه های آبرسانی در۱۱۰ روستای درگیر تنش آبی در استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(5 مرداد) در رزمایش توزیع 1455 سری جهیزیه میان مددجویان کمیته امداد در سخنانی به همکاری مؤثر دستگاه هایِ عضو قرارگاه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام اشاره کرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اولویت نخست این قرارگاه را اصلاح آب شرب مردم در استان دانست و با بیان اینکه کرمان یکی از 4 استانی است که به شدت با مشکل آب مواجه است؛ افزود: 64 روستا تاکنون در استان آبرسانی شدند.

 

 

وی اعلام کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه های آبرسانی در۱۱۰ روستای درگیر تنش آبی در استان افتتاح می شود.

 

 

سردار معروفی یکی دیگر از اولویت های سپاه را رسیدگی به منازل محرومین دانست و با بیان اینکه این امر از سالگرد شهید سلیمانی آغاز شده و در این زمینه 87 میلیارد تومان با کمیته امداد تفاهم نامه داریم؛ افزود: روز گذشته بیش از 80  واحد در استان به بهره برداری رسید.

 

 

وی با تصریح به اینکه نجیب ترین افراد مددجویان کمیته امداد هستند و تأکید ما در کمک های مؤمنانه بر حفظ کرامت مردم است؛ اظهار کرد: به همین دلیل همه کمک ها شبانه انجام می شود و صدا و سیما حتی یک مورد از تصاویر محرومین را پخش نکرده است.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان، نگاه جامع الاطراف شهید سلیمانی را الگوی سپاه در کمکِ بدون سیاسی کاری به مردم مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: تا زمانی که مشکلات وجود داشته باشد، سپاه کنار مردم است.

کد خبر 1079405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha