ویژه برنامه عید غدیر خم در سنندج برگزار می‌شود

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیه شهرستان سنندج گفت: ویژه برنامه عید غدیر خم با حضور عموم مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهدیه سنندج برگزار می‌شود.

حامد امیریان مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیه شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خمویژه برنامه‌ای در مهدیه سنندج با عایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری این مراسم افزود: این برنامه روز چهارشنبه ششم مرداد ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مهدیه سنندج برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام گنجی از اساتید حوزه و دانشگاه قم و مداح مراسم نیز یاسر محمدی از مداحان شهرستان قم خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیه شهرستان سنندج اعلام کرد:برپایی ایستگاه صلواتی در این روز نیز برای پذیرایی از شرکت کنندگان مراسم دایر خواهد شد.

 

امیریان با بیان اینکه سفره کریمانه‌ مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) نیز بعد از این مراسم برپا می‌شود، اضافه کرد: رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از مساک و رعایت فاصله اجتماعی از سوی شرکت‌کنندگان در مراسم غدیر الزامی است.

 

گفتنی است، ویژه برنامه‌ای نیز در حسینیه سنندج بعد از نماز مغرب و عشاء روز سه شنبه پنجم مرداد ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام فرهنگیان از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1079413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha