سریال‌های فاخر ظرفیت پخش در شبکه‌های برون مرزی را دارند

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیمای جموری اسلامی ایران گفت: تولید سریال‌های فاخر ظرفیت پخش در شبکه‌های برون مرزی را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیمای جموری اسلامی ایران در نشستی که به منظور انعقاد تفاهم‌نامه تولید دو سریال از زندگی امیرنظام گروسی و مستوره اردلان مابین استانداری کردستان و  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به پخش این سریال‌ها در شبکه‌های سراسری، استانی و برون مرزی صداوسیما اظهار کرد: سریال‌های فاخر ظرفیت پخش در شبکه‌های مختلف کشور‌های همسایه را نیز دارند.

 

فاطمی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود این دو سریال فاخر بازتاب خوبی داشته باشند، افزود: پروژه‌های فرهنگی هزینه نیستند، بلکه جزو سرمایه گذاری‌های ماندگار به شمار می‌روند.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان نیز در این نشست عنوان کرد: یکی از وظایف رسانه ملی به تصویر کشیدن زندگی و سرگذشت مشاهیر و شناسانده آن‌ها به جامعه است.

 

جعفر عبدالملکی با اشاره به نقش پروژه‌های فرهنگی در تحکیم انسجام ملی گفت: پیشرفت هر جامعه در گرو توسعه فرهنگی است.

 

استاندار کردستان نیز در نشست امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اهمیت معرفی مفاخر کردستان یادآور شد: چهره‌های برجسته کردستان باید به عنوان یک الگو به نسل‌های آینده شناسانده شوند.

 

بهمن مرادنیا تصریح کرد: قصور در انجام پروژه‌های فرهنگی پذیرفتنی نیست و با توجه به فرهنگی بودن استان کردستان این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

 

سریال امیرنظام گروس در ۴۰ قسمت و مستوره اردلان در ۱۵ قسمت تولید می‌شود و به روی آنتن خواهند رفت.

 

کد خبر 1079430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha