راه‌اندازی کاروان شادی توسط بچه‌های مسجد خندق آبادی/ اطعام علوی در شب و روز عید غدیر

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی گفت: راه‌ندازی کاروان موتوری و اطعام علوی در شب و روز عید غدیر از جمله برنامه‌های مسجد خندق آبادی در دهه ولایت و امامت است.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید احمدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ولایت اصل قبول عبادات است، اظهار کرد: طبق روایات اگر کسی به ولایت و امامت باور نداشته باشد، اعمال وی قبول نمی شود.

 

امام جماعت مسجد خندق آبادی (واقع در تهران، خیابان مولوی، پایین تر از میدان قیام) افزود: بر این اساس باید تمام مساجد، هیئت های مذهبی، مدارس علمیه، فرهنگسراها و سایر کانون های دینی و فرهنگی برای تبلیغ ولایت و امامت بسیج شوند.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد خندق آبادی نیز به نوبه خود امسال نیز ویژه برنامه هایی را به منظور بزرگداشت دهه ولایت و امامت تدارک دیده اند که راه اندازی کاروان شادی در شب میلاد امام هادی (ع) و شب و روز عید سعید غدیر خم از جمله آنها است.

 

احمدی ادامه داد: توزیع ۸۰ بسته ارزاق، ۵۰۰ بسته بهداشتی، ۱۱۰ بسته فرهنگی و ۱۲۰۰ پرس غذای گرم از برنامه های مسجد خندق آبادی به مناسبت عید  غدیر است.

 

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از سادات فعال مسجد خندق آبادی در حوزه های قرآنی، فرهنگی و بهداشتی به ویژه آنانی که از سلامتی مردم در برابر کرونا دفاع کرده اند و در صف مدافعان سلامت هستند، برنامه دیگر این مسجد به مناسبت عید ولایت است.

کد خبر 1079437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha